Saturday, July 1, 2017

memencilkan diri 😔

Assalamualaikum..

5syawal.. Sungguh cepat masa berlalu pergi. Sambutan syawal ku tika ini hanya la bersama anak2.menghabiskan waktu bersama.. Adakalanya pertanyaan Razeen meruntun jiwa. 

"mami kenapa kita xbalik kampung?"

Persoalannya ku biar tanpa sebarang jawapan.. Ku berpaling lalu mata yang menahan airmata sejak malam takbir akhirnya gugur jua.. Apakan daya, begini la nasib.. Jika aku punya pilihan pastinya aku akan bawa razeen balik tentunya dapat jumpa atuk kesayangan dia..

Hidup tanpa Media Sosial.
Masa beraya d uma family d kk baru2 ni semua bertanya kan aku..mana whastapp. Aku tersenyum lalu membalas dengan jawapan.. Dah delete.. 
Bukan takat whatsapp smua bkaitan ngan media sosial ku..dah pun aku delete. Hp pn aku dah format.no2 kwn pun smua da terpadam.. Aku memencil kan diri. 
Dah dua bulan tanpa media sosial ni.. Aku just fokus ngan game seja.  Yang pasti mobile legend.. Game yang tengah hangat sekarang ni.

Now bila orang kol aku,aku xkan sambut.. Yang aku akan sambut cuma no family yang terdekat ja..
Cuma sorang ja yang dekat ngan aku sekarang Hani.. Dia la teman yang slalu mesej aku. Saling melengkapi. 😀 kawan yang slalu memberikan aku kata2 semangat.kawan yang selalu berkongsi ilmu agama. Boleh d katakn dia lebi tinggi berpelajaran dari aku tapi xsikit pun dia merendah2kan aku.. Malahan apa saja kelebihan ilmu yang dia ada mesti dia akan share ngan aku..

Makin lama hidup ni makin malas mau hadap dunia internet.. Bagus jua la menyibuk kan diri dalam ilmu agama.  😀 lebi baik memencilkan diri huhu..

K la nak nanti ada masa update la lagik walaupun crita ntah apa ja la hahaha.. Tp xpala janji bertemankan blog sendiri

❤ Slamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

No comments:

yayang + sayang 50years