Monday, March 20, 2017

oh mobile legend

Assalamualaikum..

Lol mau dekat penghujung baru terupdate.. Hehehe maklum la srt sepenuh masa..bila da sepenuh masa 2 maknanya ko kena paham masa i2 adalah sangat sangat terhad hehe yala banyak d habiskan dengan anak2 aku. Hub aku jangan cakap la da masuk ops. Seperti biasa la hehe dah 5tahun...kebal dah kekeke sapa yang bersuamikan ATM or PGA dia paham la 2..

Telanjur mata da galak aku pon amik kesempatan la updte blog aku ni..haha yala start anak2 dah lena d ulit mimpi aku pun barula ada masa ngan dunia intenet ni..tapi yang paling asasnya adalah terjebak  hahaha..terjebak dengan apa? Huhu pa lagi Game mobile legend. Act bkombo ngan hub dia pon join skaki game 2 sebab aku yg invited.tapi 4 tiz time hub duk dekat pulau maknanya line xkuat


Haha aku pn xtau napa aku boleh terjebak..tapi yang pasti memang best gila..bisa2 ketagih (・´ะท`・) 

Korang try la sangat2 mgengujakn..
K nak out..
Slm syg

No comments:

yayang + sayang 50years