Saturday, June 4, 2016

Cuzzy Eday ♥

Heloo june..  

Lama rasanya kan aku tidak menjengah ke blog ni. Memandangkan Razeen baru seja d dodoikan maka dengan ini aku pun sibuk la mengambil kesempatan update blog ni.  Hehe blog yang takda penghuni tapi alhamdulillah biar la ianya menjadi medan untuk aku menulis stiap rasa ini. ♥

Okay la nak crita sikit... 

29 May 2016.
Kazen aku baru saja melangsungkan pertunangan.  Majlis yang d adakan cukup sedehana dan ringkas yang hadiri oleh sanak saudara terdekat..  Alhamdulillah majlis berjalan seperti yang d rancang. D jangka kazen aku akan melangsungkn perkahwinan dalam bulan dec tahun ni. InshaAllah mudah2an sgalanya berjalan lancar amin.  Kita hanya merancang kan smuanya atas kehendak n redha ilahi..  

Okay la xmo tulis memanjang.. Cuma nak share gambar2 yang d ambil masa berlangsungnya majlis pertunangan 2. 



♥ bunga tangan. 


yang d edit 2 cuma text n background seja.  Xda touch up mana2 pon





♥ ni pula hantaran untuk pihak lelaki..  5 berbalas 7. 



♥ sesi berbalas pantun hehehe




♥ dah  selamat bertunang yeahhh hehehe

Alhamdulillah..hehe takat ni seja la perkongsian gambar2 dari  hp aku yang tak la canggih mana tapi ada la skit buat kenang kenangan hehe
Semoga berbahagia.. ~♥~

No comments:

yayang + sayang 50years