Saturday, May 24, 2014

Berhati hati tika membeli

Assalamualaikum..

Hye iolsss... mesti dah dengar tentang kekecohan tentang coklat cadbury yang tersebar luas d media sosial yg d katakan mengandungi DNA haiwan pink itu.. memang tekejut gila bila baca artikel 2,tapi nasib baik aku ni bukan jenis suka makan coklat(mcm time skola menengah ngeeeeee) itu dulu sekarang tak lagi..

Eiiii aku takmo la mengulas panjang tentang hal itu,sejauh mana kesahihan artikel 2 biar la pihak yang berkenaan tampil dan sedia memberi keterangan yang sewajarnya berhubung ngan kes tersebut.cewah ayat dah macam penulis surat khabar lama..hahahah

Ni mo ceta skt,tentang kegilaan aku. kegilaan yang suka mengumpul kasut anak bujang aku..
Memandangkan Incik Suami masi lagik d pedalaman so aku pun tadik bawak la Razin jalan jalan ke Mall. Ingat tadik mau window shoping jee,alih alih terbeli jugak kasut untuk Razin


Chumel kan... Bila dah Xcted sangat beli kasut ni terlupa la plak tadik cek luar dan dalam. Luar xda masalahnya,yang menjadi masalahnya tadik tapak dalam 2. Baru teperasan yang tapak 2 ada bintik bintik 3. Tekejut jugak,sah memang tapak dalam 2 daripada Kulit haiwan kaler pink 2.. so aku pun xnak la belengah lagik. terus je buang.. Xyah nak pikir sangat soal tapak dalam kasut 2,sebab kasut razin memang banyak sangat..so boleh amik tapak tu buat ganti sementara..

So kesimpulannya lepas ni kalau nak beli kasut anak kena la cek betul betul dan pastikan bila nak beli kasut anak ianya bebas dari kulit haiwan pink itu :)


 taraaaaaaaaaaaaa ni la koleksi kasut Hayyan Razin. Dari baby sampai la sekarang...Bila dah kumpul macam 2 rasa ianya terapi untuk diri hilangkan stress... Tiap hari aku akan hadap benda ni dan aku akan bersihkan dan jugak akan merenung smua ni... 

K la ebribadi... 

Out dulu.....

Goodnite... Love Mrs Zsanaloo

yayang + sayang 50years